ყველას გვინახავს და მოგვისმენია, თუ როგორ მოიტაცა უცხო პირმა პატარა და ყოველთვის ვფიქრობთ, რომ ეს ჩვენ შვილს არ დაემართება. გაითვალისწინეთ – ზუსტად ეს უნდათ ბოროტმოქმედებსაც.


ყველას გვინახავს და მოგვისმენია, თუ როგორ მოიტაცა უცხო პირმა პატარა და ყოველთვის ვფიქრობთ, რომ ეს ჩვენ შვილს არ დაემართება. გაითვალისწინეთ – ზუსტად ეს უნდათ ბოროტმოქმედებსაც.

2016 წელი დაცვის სამსახურ “მაგისტრისთვის” საკმაოდ ნაყოფიერად და წარმატებულად სრულდება: კომპანიამ სრულად მიაღწია წლის დასაწყისში დასახულ მიზნებს, რასაც ნაციონალური ბიზნეს-რეიტინგების კავშირის მიერ გადმოცემული ჯილდოებიც ადასტურებს!


როგორ დავიცვათ პირადი საკუთრება, რატომ არის საჭირო ტურისტების პორტატული GPS-ით უზრუნველყოფა და რამდენად ხელმისაწვდომია ელექტრონული დაცვის სისტემები საზოგადოებისთვის?

ფიზიკური პირის უსაფრთხოების საკითხებში ექსპერტი თორნიკე ჯოჯუა, ტელევიზია „ახალი საქართველოს“ პროექტ „განათლების ეპოქაში“ ადამიანის უსაფრთხოებაზე საუბრობს . ბატონმა თორნიკემ ასევე თავდაცვის მექანიზმებზეც გაამახვილა ყურადღება.

იმისათვის, რომ შეარჩიოთ საიმედო და ოპტიმალური დაცვის სამსახური, თავდაპირველად აუცილებელია განსაზღვროთ თუ რა სახის რისკები გემუქრებათ, ასევე რა სახის და როგორი დაცვა შეიძლება დაგჭირდეთ კონკრეტულად.

აგარაკების დაცვა ზამთარში დასვენების სეზონებს შორის პერიოდში, მათ შორის ზამთრის მოახლოებათან ერთად აგარაკების უმეტესობა ცარიელდება, ზოგიერთი ადგილები უკაცრიელიც კი ხდება. ამის გამო იდეალური პირობები იქმნება ქურდობებისთვის.

უპილოტო მფრინავი აპარატების (უმა) პოპულარობა ბოლო პერიოდში მკვეთრად გაიზარდა, მათ შორის უსაფრთხოების სფეროშიც. დაცვის სამსახური მაგისტრი არის პირველი და ერთადერთი დაცვის სამსახური, რომელიც ობიექტების და მასობრივი ღონისძიებების დაცვის უზრუნველსაყოფად აქტიურად იყენებს უპილოტო მფრინავი აპარატების უახლეს მოდელებს: DJI Phantom 4 Quadcopter.

დაცვითი სისტემის გააქტიურება შეიძლება არარელევანტურ დროს მოხდეს და დაცვის სამსახურს შეტყობინებაც კი გადაეცეს, რომ ობიექტზე უსაფრთხოება დაიღვა. ჩვენ დაგეხმარებით წინასწარ განსაზღვროთ რამდენად შესაძლებელია თქვენმა დაცვის სისტემამ გამოიწვიოს ცრუ განგაში და აირიდოთ მისი ავტომატური გააქტიურება.

„ერთ უკმაყოფილო მომხმარებელს შეუძლია სუპერმარკეტს დააკარგვინოს მინიმუმ 10 კლიენტი “. დაცვის თანამშრომლის ურთიერთობა მომხმარებელთან პირველ რიგში მიმართული უნდა იყოს სუპერმარკეტის იმიჯის, მომსახურების მაღალი კულტურის შექმნისა და განმტკიცებისაკენ.